17 januari 2013

Torsdagsfin

Alltid samma sak så fort håret är fixat, man känner sig som en helt ny människa. Tack för att jag har sån underbar frisör!
Nu ska det rosa bort (för denna gång). Vill att det ska blekaste av sig själv så mycket som möjligt innan bröllopet så jag bara kan bleka det sista lite lätt. Vill ju vara blond när man ska föreviga fotografierna ;) Sen passar inte det rosa till bröllopet eller till min "look".

En prickig blus från Monki blev det igår oxå. Fint med rea:) Så den invigs idag tillsammans med min blåa nättröja och blåa pennkjol. Tjusigt värre :)

Nä nu arbete!

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Alltid så fin kära du. Tyvärr har det inte blivit något samtal från mig än, men det kommer:) här ser vi fram emot en skön och mysig resa om en vecka, det ska bli fantastiskt. Jag vet inte om jag sagt grattis till att ni snart blir man och fru. Av hela mitt hjärta stora varma gratulationer. Kramar c från Linköping

    SvaraRadera