8 maj 2012

En dag famför datorn..


Idag har tiden verkligen bara rusat förbi. Jag satte mig ner i soffan strax efter nio, och nu klockan 17.29 så sitter jag fortfarande på samma ställe... Vad hände?!
Jo jag har som ni ser uppdaterat utseendet på min blogg. Gjort den lite mer "mysig" i mina ögon ;)
Sen har jag försökt fixa överföringen mellan mina två mobiler iphone till sony när det gäller kontakter etc. Men det är bara att inse att jag inte är ämnad för teknik utan bara textil... Jag fattar verkligen inte hur man ska göra!!

Har även filurat lite och jag tänkte införa lite mer från vardagen in i bloggen. Sånt som faller på och som jag vill dela med mig. Får se helt enkelt vad det kan bli..


Testade en ny kameraapp på min sony idag och ja, som ni ser så bli man väldigt uttråkad till slut när man är hemma i flera dagar.
Annars så är svartvita bilder väldigt vackra...Ja, inte just detta nudå ;)

Ne, nu ska jag ta min kropp och gå ut för en nypa luft...Var inte igår man gjorde det ;)

Kram och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar