13 juni 2012

Kändes som igår..

Igår efter jobbet så mötte jag upp älsklingen i stadsparken för att ha lite vinmys i solen. Vi skulle förladda lite innan Lenny Kravitz spelningen på Liseberg. Det var riktigt mysigt att få ligga på en filt tillsammans och bara få vara för ett tag. Det är snart två år sedan vi träffades och det känns som det var igår. Trodde faktiskt inte man kunde vara så förtjust i någon även fast att "bara" två år har passerat. Jag är lika kär i min sambo om inte mer som för två år sedan. Vi delar allt och är mestadels alltid tillsammans och gör saker ihop, och så har det alltid varit.
Sen tror jag att A och O i ett kärleksfullt förhållande är uppskattning, lite romantik, spontanitet och komplimanger.. Och det är det gått om här ;)
Ja, jag är väldigt lycklig och ville bara dela med mig lite grann :)

Krama om din käresta och var rädda omvarandra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar