21 juni 2012

Sommar!!!

Idag är det verkligen så där underbart varmt och skönt i luften. Men ni ska inte tro att jag får avnjuta något av dagens väder. Nej nej, jag ska knega 10-20.15 så det blir inge frisk luft för mig inte.
Men i morgon blir det till att njuta! Då ska vi efter mitt arbetspass kl 12 köra upp till Hallsberg där min älskling har sin släkt och fira midsommar med dem.
Det ser jag fram emot!
Det sägs att midsommar är sommarens mittpunkt. Men det är fel. Visst, det är årets ljusaste månad men man kan mer säga att det är startskottet på den "varma" sommaren.
Det är nu som all grönska och blomster har slagit ut och det är nu som vi ska ta vara på denna vackra natur och härligt varma dagar... Får vi hoppas :)

Bilden som ni ser är hur underbar växtlighet kan vara. Vi har en hel djungel utanför dörren ;)

Njut allesammans av denna dag!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar