23 juli 2012

Nu är det tomt...


...på skriverierna här på bloggen... Orsaken är att det spenderas mindre tid framför datorn och det händer just nu inte så mycket heller framför symaskinen.
Jag jobbar för fullt på Indiska i femmanhuset här i Göteborg, och kommer att göra det till två dagar innan skolan ÄNTLIGEN drar igång. Som jag längtar!!!

Jag kommer att få börja på tiderna bästa skola igen- Tillskärarakademin. Den 20:e augusti klockan 10 är jag mer än redo att få sätta igång och sy som en tok!
Detta året ska jag lägga mycket tid på nöta nöta nöta.... Ska även sy kläder till mig själv och till min sambo. Bra att få uppdatera garderoben med egen mikabillydesign :)

Men tills dess så vill jag önska er alla en riktigt bra fortsättning på¨denna sommar. De sägs ju att sommaren är på väg redan denna vecka...På riktigt!
Vi får hoppas!!!

Kram på er alla så hörs vi snart iegn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar