20 september 2012

Vill så mycket!

Igår satt jag kvar på skolan till 20.30 och dels sydde klart den prickiga- super nöjd! Men även något till någon som ska ha kalas i morgon ;) spännande och se vad reaktionen blir :)..
Det är så mysigt och skönt att sitta där på em och kvällen. Men sitter och tjötar, lyssnar på musik, går ner och tar en kaffe och lär sig utav varandra. Både nytta och nöje kan man säga.

Igår hade vi även mönsterkonstruktion hela dagen med min underbara fd lärare Anna som jag hade mitt första år. Känns som gamla tider fast ändå inte. Vi gick igenom ett annat sätt och tänka på Krage och slag. Jag gjorde en vågig sjalkrage, men hade lite svårt med konstruktionen först, men jag ska göra om den så då kan nog bitarna falla på plats.

Idag går vi till lunch. Jag ska sy ihop min tuille på jackan sen skulle jag enligt "mitt" schema :) sy knapphål och knäppanordningar tränsat med inläggstråd.  
Efter det ska jag fortsätta med present ett men även göra present nr två... Hihi..

Hoppas ni får en härlig fredag. Själv tittade jag ut genom sovrumsfönstret och insåg att nu är det verkligen höst. Men vad gör det, livet är ju bra fint att njutas av i denna vackra natur :)

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar