8 november 2012

Känns så bra!

Även fast det är mycket jag inte kan lösa när jag arbetar på skrädderiet så finns det saker som jag för ett år sedan inte hade en aning om hur jag skulle bete mig mot.
Varje dag händer nåt nytt och då går jag hem med ännu en ny ahaa upplevelse!
Men igår gick det bra, jag arbetade mycket med byxor, blixtlås, krage, rygg på en kavaj och lite små fel.
Jag trivs så himla bra där och hoppas jag blir kvar efter avslutad studie oxå :)

Idag är det fredag och jag ska äntligen få hjälp med min rygg. Visserligen hade jag kunnat få det för lääänge sedan, men eftersom jag är såå rädd för detta så har jag dragit på det.
Nu idag kl 14.10 så måste ni lägga en tanke åt mig då jag ska lägga mig o min rygg under en djupryggsmassör. Usch usch vad jag inte vill, brukar ju vara tvärtom med massage, men eftersom jag hanns ont som jag har så bävar jag mig nåt så grymt!

Efter denna lidelse så kommer min fina fästman in och möter upp mig för att strosa på stan o kika på vigselringar!!
Woop woop för den :):)

Ha en fin fredag ni där ute!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar