6 november 2012

Mitt underbara fynd!

Nu har jag hittat den! Den ljuvliga "Malin i Saltkråkan tröjan" på loppis. Älskar mönstret, så himla fint :)
Bad tom min farmor att sticka en till mig, men nu när jag hittat denna så behövs ju inte det. Kommer på posten inom kort!

I morgonkväll efter jag kommit hem från skrädderiet så ska jag nog sy en maskotkanin! Chritian har skissat på en och blir en tanke bra så kan det hända att den får en morot som tillbehör ;)

Men hur känner ni det där ute? Ska det inte vara en liten maskot till julklapp ändå :)

Hoppas på att ha hunnit sy upp en av varje av de jag nämnde tidigare så ni får se hur de ser ut. Sen är det bara att välja din favorit :)

Hade tänkt att min systerdotter Ingrid skulle få komponera ihop sin egen maskot nästa gång hon är på besök. Får se hur det blir :)

Nu är det kvällsmat!

Kram på er alla

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar