12 februari 2012

Inspirerad och lycklig!

Det var länge sedan nu. Hur mår ni? Jag mår fantastiskt! Har flyttat tillbaka till Göteborg med min sambo och det är såå underbart!
Uddevalla var absolut ingen hit för oss så efter fem månader fick vi en egen lägenhet i Utby.

Utbildningen har under hösten varit en utmaning, men den har verkligen fått mig att utvecklas och det är väl det som är målet.

Nu rullar den på och vecka 8 är det inlämningen och avslutning för A kursen.
Vi har fördjupat oss i byxa, blus, kjol och nu klänning.
Min kreativitet under hösten har legat på is, men nu när jag är tillbaka på hemmaplan igen så känner jag hur den håller på att explodera.
Tack vare att jag har en sån otroligt fin och omtänksam sambo så har han byggt ett ordentligt arbetsbord till mig.
Så nu har jag fått mig min lilla atelje här hemma och DET är fantastiskt!



Så i denna lilla hörna kommer det att produceras en heldel mikabilly kläder.

Nu får ni ha en bra måndag så hörs vi alldeles snart igen.

mikabilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar