21 mars 2012

Vi ses om 5 månader!

Idag gjorde jag klart den sista skoluppgiften och gissa om det känns märkligt. Jag har ingenting mer som ligger och tynger mina axlar och som säger åt mig " gör nu detta först innan du tar för dig nåt annat".
Det är nästan så jag har dåligt samvete över att jag är klar, men herre jisses, jag har ju inte haft en tom lucka på 7 månader, så varför sitter jag här med det samvete?
Ne, nu ska jag bara sy lite åt mig själv, uppdatera garderoben på egen design kanske :)

Sen på måndag börjar praktiken och det ser jag gladeligen fram emot. Ska bli riktigt spännande!
Dessutom så får jag vara på hemmaplan, möta våren och träffa underbara människor.

Idag, fick jag belöning från min klänningskund, så jag ska iväg sen och shoppa vårskor till mig själv:)

Kanske det blir de prickiga som jag visade för några dagar sedan...


Eller någon av de här!

Kram på er, vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar