19 mars 2012

Då kan man det!

Vaddå tänker ni.. Dubbelpasspolerade knapphål säger jag.. Var hemma och arbetade idag och gjorde då den sista pt:n för denna termin!!



Vi skulle göra den i fyra steg för att vi sedan ska kunna titta tillbaka och ha den som en liten lathund.
För att vara första gången så måste jag ändå säga att den blev helt ok.



Visst, kanterna kunde ju ha varit rakare och tittar man noga så ligger den övre liiite över den undre på höger sida.
Men som sagt, öva öva!

Har även idag skurit ut min kjol och pressat knäppkanten. Såå skönt och så kul att göra något eget för en gång skull!
Så nu ska jag sy ihop den och sätta på infodringen, sen blir det på med blixtlås och sätta i foder.

Nu ska jag ta och sätta på kaffe, ha en trevlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar