24 maj 2012

Fredag!

Sikken, dag! Gassande sol, klarblå himmel och underbar fredagskänsla i kroppen. Nu är det endast fem dagar kvar på praktiken och jag avslutar den nästa torsdag med en stor mängd ny kunskap i bagaget.

Efter jobbet idag så ska jag träffa min lärare för att "prata lite"... Det är en liten hemlighet än så länge, men jag ska snart med glädje dela med mig av den :)

Ikväll får vi besök av en kompis som jag lärde känna förra året då jag läste mönsterkonstruktion. Hon ska sova över hos oss ett par dar för att ladda inför provdagar på tillskärarakademin nästa vecka. Go Åsa go!!

Helgen för övrigt kommer att bjuda på designmaknad, eurovision,majorna loppis massor av sol och grillat.

Så tills vi hörs igen så får ni alla ha en kanon helg ute i värmen!

Kram mikabilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar