25 maj 2012

Kukkelekuuuuu!!!

Lördagmorgon och jag vaknar 05.30.. Ligger i sängen och funderar på en massa olika plagg jag vill sy och hur jag ska få tiden att räcka till. Nu när det är sådana här underbara dagar så vill jag ju passa på och njuta av den efterlängtade solen och inte sitta framför symaskinen inomhus.. Jobbigt dilemma det där ;)

Det är som sagt lördag och på dagens agenda står först träning. Sedan senare på eftermiddagen ska jag gå på Pusterviks designmarknad, den som jag var på i för två år sedan, fast då höll de till under Göteborgskalaset och nere vid lilla bommen.
I år ställer en god vän ut sina målningar och coola monsterplånböcker, bla. Ska bli väldigt kul i iallafall!

Ikväll vankas det eurovision, och den ska följas hos min bästa väninna och hennes sambo och deras nyfödda. Så jag och Christian är bjudna på spansk afton, som det lät :)

I morgon fortsätter rullningen av denna fullbokade helg, för då är det nämligen dags för Majornas megaloppis. Har aldrig varit där så det ska bli spännande. Men vi kommer ju förmodligen inte vara ensamma... Med detta väder så sägs det komma ca 10.000 pers...

Så helgen bjuder på smått och gott och jag trivs såå bra med det!

Med dagens bild så ville jag visa hur fantastisk grönskan är hemma hos oss nu. Den ger mig sånt lugn men samtidigt sån enorm energikick!

Ha en skön lördag och njuta av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar