3 juni 2012

Sommarledigt och förlovningsdag!

Idag den 4:e juni firar jag och min sambo Christian ettårig förlovningsdag. Förra året denna dag så överrasskade han mig med en båttur över till Fredrikshamn med buffé och bubbel ombord. Väl framme i den härliga sommarvärmen så gick vi (passande nog) till en vacker park bredvid en gammal kyrka och bytte ringar med varandra. Det var så romantiskt och jag var så lycklig.


Idag, ett år senare så är jag lika kär och ännu mer lycklig tillsammans med denna fina och underbara människa. Visst har vi våra duster och oenigheter, men vilka par har inte det... Jag älskar honom och han är min absolut bästa vän som jag delar hela mitt hjärta med.

Idag är det ju även första dagen på sommarlovet, känns något udda att det är sommar OCH lov! Jag har iallafall fullt upp idag. Jag ska iväg till Tillskärarakademin och lämna en formell ansökan om varför jag ska gå där i Höst! Ja... Ifredags sade jag adjö till Yh skrädderi i Uddevalla för jag har blivit erbjuden en plats i åk 2 på klänningsskrädderiet som startar upp på Tillskärar i höst. Detta var min hemlis och nu är jag så nöjd över att ha fått "lättat" på den och är väldigt lycklig över att få vara på hemmaplan de resterande två åren av min skrädderiutbildning. Tänk, jag ska få omges av den kreativa miljön igen och jag kommer att kunna sitta kvar och arbeta på skolan mååånga timmar. För nu ni, ska jag bli proffs ;):)!

En annan sak är ju nu också att är ni intresserad av att få era kläder omsydda, lagade, ändrad på längden eller vad det nu kan vara så hör av er!

Jag har bra priser och jag kan hjälpa er med det ni kanske velat ha gjort länge men aldrig kommit er för....

Inom kort kommer jag lägga ut en del plagg som jag ska sälja som nu hängt i min garderob.. Så håll utkik om det skulle vara något av intresse...

Nu ska jag sätta lite fart på denna måndag!

Kram på er alla och var rädda om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar