1 september 2012

Ingridbesök!




Min systerdotter Ingrid är på besök hos oss fre-lör. Igår introducerade jag henne för något som var storfavoriter för mig när jag var liten, klippdockor!
Lite skeptisk var hon i början men sedan blev det rätt intressant ändå med alla klädval som fanns med ;) Klart hon ska bli lika klädintresserad som moster sin;)


Hon blev även presenterad för katten Konrad. Oj! Vad det var intressant med en sån liiiiten kisse :)
Konrad var minst lika intresserad av hennes storlek så det var riktigt röj här ett tag igår kväll.

Idag vankas fint väder, eller kanske inte nu när jag ser ut genom fönstret. Hmmm, vi hade en tanke om att ta med Ingrid till Slottskogen och Plikta, men vi får väl se hur vädret utvecklar sig.
Nu blir det en dusch och sedan förbereda matsäcken;)
Ha en go lördag alla ni där ute!
Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar