24 oktober 2012

Har tagit ett beslut..

Det har ju varit rätt så stormigt omkring min utbildning, det finns ju ingen klar kursplan för just min utbildning. Men nu har jag tagit beslutet att jag avslutar mina studier i vår och går vidare.
Ska bara få klarhet från en källa så finns det möjlighet att jag har arbete direkt efter avslutad studietid. Inom mitt område då :)
Ska även kolla upp lärlingsplats, för det låter väldigt spännande.
Så gesällen får vänta, men jag känner att jag klarar mig utmärkt utan den också i iallfall nu. Ska jag vara helt ärlig så är  nog det viktigaste för dig att ta dig någonstans, att ha ett bra munläder och att du kan visa att du har den kunskap som du har.
Med glimten i ögat och mycket ödmjukhet så kommer man långt!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar