3 oktober 2012

Så sant så sant..

Ja detsamma denna höst så blir jag deppig. Grått grått grått, regn regn och lite mer regn. Tröttheten har tagit över min kropp, prestationen som under det senaste halvåret varit på topp är nu bortblåst. Jag har tappat sugen, tills för igår.. Då jag äntligen fick träffa min frisör, Pernilla, världens bästa Ever!
Hon gör mig alltid på glatt humör och jag fylls med massa ny energi. Håret är en stor del av mig, jag lägger en heldel tid på att det ska bli bra varje dag. Så har det alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara så. Igår innan hon satte sina fingrar i det så var det fruktansvärt trist. Olyster, ingen frisyr och inte alls jag. Men efter tre timmar så är jag tillbaka på banan igen! Låter kanske fånigt, men energin hos mig sitter i hårrötterna;)

Rosa igen och jag är såå nöjd!

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar: