28 september 2012

Nu rensar jag!



Har så många gånger tänkt att jag skulle göra en strorensning i garderoben, men det bli aldrig av. Men NU, ska det hända grejer!
För er som gillar färg och lite annorlunda plagg så är detta en chans att fynda.
Varför jag väljer att sälja mina plagg är för att jag helt enkelt gillar dem väldigt mycket, och känner att jag inte bara kan skänka bort dem som man så många gånger gör.

Om ni vill ha något/några plagg skickade så ingår inte porto, utan det står ni för själva.

Vill ni har närmare beskrivning av plagget, mått eller dyl så lämna en kommentar. Annars skriver jag stl.
rosa pris= egensytt  blått pris= köpt


 220:-  stl 36
                       120:- stl 38                                                                            80:- stl 38
                 Vändbar klänning; 150:- stl 38                                              120:- stl 38
                                          80:- stl 36                                 50:- stl 38


                                                                         100:- stl 36


                                  80:- stl 38/40                                                80:- stl 36
                            120:- stl 38                                    60:- stl 38                                                      


Om det finns intresse av detta så hör av er! Senare kommer det kjolar :)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar