25 februari 2013

Drömmar...

Mycket som surrar i mitt lilla huvud nu. Många tankar, idéer, nerver, kreativitet och längtan till jag är klar med min utbildning. Jag har aldrig känt mig så laddad och energisk som jag gör inför min framtid och jag har aldrig känt mig så säker på att det kommer att bli bra!
Man ska iof inte ropa hej innan man tar steget, men jag har en magkänsla som är väldigt stark och som säger mig att jag är inne på helt rätt spår...
Jag tror att jag är född som entreprenör, har ju det i blodet;) och jag tror att jag kan komma långt bara på mitt driv och entusiasm. Men oxå på min enorma passion för skapande och människor.

Det har kommit upp något på tapeten, något mycket intressant och som jag verkligen tror är en hållbar idé.
När man mist anar det så träffar man på rätt person i rätt sammanhang..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar