15 januari 2013

God morgon!!


Sitter och äter frukost och ser hur klockan rusar iväg. Jag är en riktig tidsoptimist, kommer nog alltid att vara det. "Men det är ju hela 45 min kvar tills jag ska infinna mig"... Jag hinner jag hiiiinner ;)
Måste ju få blogga en snabbis först!
Slänger in lite blandade bilder i detta nu.


Min fina stickade tröja som jag köpte på en loppis. En riktig sån "Saltkråkantröja". Den är väldigt varm, men skön att ha när det är så här kallt ute som det är dessa dagarna. 


Håller på med kavajärmskortningar för fullt nu. Denna blev jag riktigt nöjd med!
En Tiger kavaj var det dessutom ;)


En annan som jag är riktigt nöjd över, det är min älskling som i helgen fyndade en rock! 
Såå fin blev han, och det bästa är ju att han själv älskar att bära hatt. Fin fint!
Ska dock lägga beslag på ärmarna på denna, de är för långa ;)


Detta var halsduken jag fyndade på åhlens halva reapris. Tack mormor och mamma för presentkorten!

Nä nu måste jag göra mig klar för praktik!

Ha en go dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar