14 januari 2013

Vackra små ting


Det är mycket surfande nu på olika klänningar, accessoarer, skor, frisyrer, jackor, smink, blommor...Ja det mesta som kretsar kring bröllop. Även fast det inte handlar om att lägga mycket pengar på det, så är det väldigt inspirerande! Klänningen ska jag ju sy själv, håret fixar min underbara frissa Pernilla. She is the best!
Blombuketten har jag en kontakt för likaså manikyren. Så summan av denna kardemumma kommer inte bli så saftig. Har dessutom min kära sambo tur nu, så kommer han få sin kostym uppsydd av en tjej i min klass.
Det är verkligen inte illa!

Portmonäer är väl verkligen något som tilltalar de flesta. Eller har jag fel? Måste vara  formen, den söta bulliga formen som på något sätt får en att tänka på mormor. Knäppningen är ju den som gör hela väskan, sedan hur man väljer att designa är ju upp till var och en :)


Letar en bolero jacka till min brudklänning. Nu är denna inte något jag tänkt mig, men den är ju bara så fantastisk! Veckad krage, veckade ärmar och dessa rosor som är påsydda. Sen gör ju sig färgen sitt rätta på denna. Snyggt snyggt.

Nu får det vara nog dregglat för denna afton. Snart ropar sängen och i morgon är en ny dag.
Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar