14 januari 2013

Nu är det kallt..

Tur att jag köpte en halsduk i fredags som kan värma mig nu när jag sitter och äter min lunch. Eftersom ytterdörren öppnas direkt in till skrädderiet så blir det fort kalluft som åker in. Så inne i vårat lilla kök får jag sitta med det lilla elementet mellan benen. Ok, det är ju inte iskallt här, men jag är rätt frusen så lite kyla gör mig snabbt kall.

Nu är jag riktigt glad! En första kund har uppmärksammat min hemsida och ringde mig precis. Har lagt ut min länk på Utbygruppen på facebook och nu var det en i grannskapet som hörde av sig :)
Så alla ni som bor i Utby i Göteborg. Lägg hellre en slant på att laga och göra om dina kläder istället för att springa iväg till köpcentret och köpa nytt.
Jag kan hjälpa dig på många sätt och älskar det jag gör och lägger hela mitt hjärta på att få så nöjda kunder som möjligt.

Så kila in på min hemsida för att läsa mer!

Ha en go dag!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar