13 januari 2013

PREMIÄR!!






Nu gott folk är äntligen hemsidan klar! Får tacka min enormt duktiga syster för hjälpen, den är grym och jag är en mycket nöjd kund. Så nu ska jag bara lära mig hantera inställningarna på den, så kommer den uppdateras med jämna mellanrum. Men jag kommer fortfarande ha kvar denna blogg där jag kan skriva mer om "väder och vind".

PREMIÄR erbjudande!

Det finns nu en prislista på ändringar jag utför. För er som känner att ni har byxor liggandes som är för lång och behöver kortas, kan ni nu lämna in dem för 100:- / per byxa, så fixar jag detta. Hör bara av er så får vi komma överrens om tid. Är det finbyxa med slitband så kostar det 120:-

Erbjudandet gäller tom 2013-02-13

Ha en fin söndag alla!

Så gå in nu och kika på den nya siten!

www.mikabilly.se 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar