10 januari 2013

Obotlig romantiker...


Nu är jag hemma efter denna dagen på skrädderiet. Det gick bra med kavajen. I morgon ska jag sy i ärmarna o i med fodret, sedan är den redo att användas!
Synd nog så går det inte att ladda över just de bilderna som jag tog. Måste kolla över det i helgen. Så ni får vänta med arbetsgången på det ;)
Idag bar jag min underbara viscose klänning från Indiska som jag fyndade för bara 53;- nu i julas. Den hade hängt inne på personalrummet sedan i somras för den hade en defekt. Så nu fick jag köpa den för lite och ingenting :) Lycklig!


Jag måste bara få dela med mig av mitt väldigt lyckliga hjärta. Ja, ni får ursäkta, men jag är såå himla lyckligt lottad som har fått träffat den fantastiska killen som i år ska bli min Man!
Ikväll när jag kom hem, öppnade jag dörren och det var nedsläckt. I hallen kommer min Christian och hjälper mig av med ytterkläderna och ber mig blunda. Sedan leder han mig in mot köksbordet där (det ni kan se på bilden) är uppdukat. En helt vanlig torsdag i januari, har han gått och handlat färska räkor, havskräfta, vitt vin och färskt bröd. Mitt hjärta smälter. 
Tända ljus och en handskriven lapp....

Ja, vad mer kan man önska sig?
Finner inte ord, bara det att han gör mig så enormt lycklig och tanken på att få spendera hela mitt liv med honom gör mig så glad inombords. För jag vet att varje dag har ett skratt med sig, även fast att vissa dagar ibland kan vara tyngre än andra. Men han får mig Alltid att le, alltid....


 Sicken lyckoträff då att jag var in på åhlens och shoppade lite för mina presentkort jag fick i julklapp...


En prickig bh, kan ju inte bli bättre! :)

Ha nu en fin torsdag alla ni där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar