10 januari 2013

Mitt nya mantra..

"Tänk på resultatet innan jag klipper"
Det ska jag från och med nu alltid tänka på. Det är så lätt att man bara fokuserar på vad man gör och glömmer ibland bort hur det kommer att se ut.
Idag är jag praktikant och jag tog med mig lite egna saker som jag har tänkt ändra på ett tag men aldrig blir av. Men nu ska det ändras!
En snygg kavaj jag köpte på Myrorna i höstas som är väldigt figursydd men med extrema axlar håller jag nu på att justera.
Förklaring med bilder kommer ikväll!

Sen har jag två par jeans som ska justeras en heldel på.
Så det är kul att få göra lite egna grejer oxå.

Idag åkte jag med kollektivtrafiken till skrädderiet, tar ju vanliga fall bilen. Men med tanke på den idiotiska trängselskatten så får det bli så här. Gick ju iof bra ;)

Nu ska jag klippa vidare;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar