9 januari 2013

Många tankar är det..

 
 

Just nu är det många tankar som kretsar kring vårat bröllop. Även fast att vi från början sa att vi skulle hålla det så enkelt som möjligt, så är man ju inte sämre än att man kan ändra sig.
Vi kommer att ha en kyrkobröllop, dock i en liten kyrka, vilket vi känner en mycket positiv känsla inför. Sen kommer det inte bli sådant där traditionellt bröllop med allt vad det innebär, utan det kommer att bli ett bröllop i den stil vi vill ha det. Lite blandat av allt kan man väl säga:)

Brudklänningen ska jag själv sy, vilket känns otroligt kul! Den kommer att gå i 50-tals stil, och tyget har jag faktiskt redan köpt! Småprickigt SÅ KLART!
Jag har nästan bestämt modell på klänning, inte riktigt klart ännu. Men jag är säker på att jag kommer få en klänning som jag kommer att kunna känna mig nöjd och väldigt bekväm i.
Det kommer alltså att bli mikabillys första brudklänning!

Även fast det är många månader kvar så infinner sig pirret i magen så fort jag tänker på den dagen. Jag är så lyckligt lottad och jag kan knappt bärga mig tills den dagen jag får säga ja till världens finaste kille....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar