2 mars 2012

Återkopplingen





Igår hade jag återkoppling av klänningen. Det gick bra. Alltid bra-att-veta-på-vägen reflektioner blir det ju alltid, men det är ju så man lär sig.
Efter det samlades alla damer och Rose-Marie vår lärare gick igenom alla klänningar o dess modeller. Kul å se allas fina arbeten och jag längtar tills jag får ta emot min klänning som jag fått uppsydd!



Den är så otroligt fin! Jag skissade den och Jessica i min klass sydde den till mig.
En vacker ullklänning i blårutigt med röda detaljer-fint som snus!


Det finaste, urringningen i ryggen med "falsk" krage som är fast sydd i axelsömmen.
Blir ett givet plagg på festen nästa helg:)

Idag är det fredag på schemat. En underbar dag den 2:a mars då himlen är klarblå och solen värmer gott.
Det blir en kort dag, även fast jag har fullt upp, men jag ska ut med min 3 1/2 åriga systerdotter på stan, så då får man minsann prioritera.

Så vad som ska göras fram till klockan ett är att sy klart fickan på dräktjackan och sy ihop vatulindelarna.

Ha en underbar helg och njut av våren som är på ingång!

mikabilly



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar