15 maj 2012

Helgdag... Igen!

Jag tycker inte det har känts på så tydligt förr att det varit så många röda helgdagar som nu. Var o varannan vecka har ju haft någon röd dag. Nu låter det som att jag klagar,men nej det gör jag inte, det är bara det att det blir så många avbrott mitt i veckan. Sen har vi inga lediga klämdagar så någon långhelg blir det ju ändå inte ;)

Men nu är det ledigt i morgon iallafall och då blir det lite sömnad hemma men även träff med min bästa väninna och hennes nyfödda lilla tjej.

På skrädderiet går det alldeles utmärkt. Ni ska få ta del av mina uppdrag i morgon då jag får sätta mig vid datorn och föra in bilder och text.

Ni kan iallafall få se det nya tillskottet i garderoben.. En trikåtopp i ett härligt röd/vit mönster med liten puffärm och resår i halsen.
Blir fler toppar här nu som ska förgylla sommardagarna framöver.. Om nu den behagade komma i år..

Men snipp snapp slut.. Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och gå till bussen.

Ha en härlig onsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar