9 maj 2012

Lady Gaga dansade på mitt ansikte...

Idag är jag laddad för att äntligen få komma tillbaka till praktiken igen.
Har tom varit otålig i min sömn i natt, drömt en massa underliga saker och vaknat titt som tätt.

En dröm måste jag faktiskt dela ned mig.
Jag skulle fira nyår och det var en stor tillställning i en gigantisk lokal. Massor av folk som minglade med champagneglas och snittar. En del av mina klasskamrater var där och även min kära sambo.
Så helt plötsligt sänks en scen ner från taket, en väldigt liten scen, som en trälåda ungefär. Upp från ett hål på scenens golv kommer Lady Gaga sjungandes med Pokerface, och hon är inte större än kanske 8 cm!!!!
Hon dansar och sjunger och på slutet av hennes uppträdande så hoppar hon ut i publiken. Linor som är kopplad i hennes armar gör att hon kan sväva fritt. Hon landar på mitt ansikte och ler mot mig medans hon dansar och sjunger vidare...

Ja hur ska man tolka detta..? Pokerface, miniatyr och ett leende...mmm tåls att klura på ;)

Dagens outfit är gul och röd som ni kan se och jag känner mig taggad!

Ha en go torsdag... I morrn är det fredag och åter helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar