30 augusti 2012

Lite i utkanten..

Idag har jag känt mig lite som det 18:e hjulet. Eftersom Magnus inte är på skolan tors och fredagar så får jag sköta mig lite själv. Eller jag har ju hjälp av Gunilla så klart om jag har kört fast eller har funderingar. Idag gjorde jag en liten detalj som jag ville ha i min pärm. Dubbelpasspolerad månficka. Inte så svårt, bara att svänga öppningen och lägga passagerna på helsnedden.
Av någon anledning så tog jag ett randigt tyg... Lite mönsterpassning med fickskylten men jag fick till det bra tror jag ändå ;)

Påbörjade min konstruktion efter lunchen på jackan. Mmmm, kan bli intressant det där;)

Det blir lite att jag går i min egna lilla värld medans de andra jobbar på med sitt. Men det känns rätt gött ändå, jag menar jag har ju inte svårt att öppna munnen och snacka lite om det skulle vara så ;)

Nu ska jag ta itu med hemmasysslorna innan min kära sambo kommer hem efter "Eva"passet som han vill kalla det. Ja, han har sagt att han ska jobba ihop till en Eva Attling vigselring till sin kära blivande fru detta året <3
Hihi, får väl se vad det blir när det är dags att välja :)

Ha det fint så länge!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar