28 augusti 2012

Vaknar och ser ett täcke av dimma..

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och ser ut genom fönstret. Solen är på väg upp, och längre bort över Sävedalen ser jag den tjocka dimman ligga som ett täcke över husen. Det är en vacker morgon och jag känner att denna dag kommer att bli en bra dag.
Idag har jag packat med mig alla mina detaljövningar från förra året. Min halva dräktjacka är med och även det tyg jag valt, får se om det är godkänt.
Har även med mig tyg till en kjol jag tänkte sy mig. Ja nu börjar det bli många projekt men jag får variera helt enkelt ;)

Ikväll kommer mina goa vän Carro på besök för en beställning på en 20-tals klänning till hennes 30 års fest här i september. Får se vad vi får ihop av det!

Men först och främst ska jag nu göra mig i ordning för att hoppa på cykeln igen :)

Ha en jätte fin ons! Snart är det helg...igen!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar