11 september 2012

Det går i snigelfart..

Idag har det inte varit någon bra dag. Jag kunde fortfarande innan samtalet med Magnus idag känna mig lite förvirrad över min situation. Men nu tror jag att vi har rett ut "oredan" i mitt huvud så nu kan det bli riktigt bra!

Sydde upp en toall idag av en grundmall till dräktjackan i stl 36, bara för att se hur den satt på mig. Resultatet blev bra, efter att ha klippt ut och sytt den två gånger.. Trodde första gången att sömsmån ingick.. Men icke!

Carro kommer hit ikväll för en andra provning av hennes klänning. Har ju nu sytt igen ryggen och tagit bort draperingen, så det ska bli spännande och se hur den nu sitter.

På torsdag ska jag nog premiärköra min egna maskin hemma då vi har eget arbete. Min 20-tals blåsa måste ju oxå bli klar så det kommer jag att arbeta med då i så fall!

Nu har jag en mycket trött och mysig Konrad i mitt knä.. Så jag ska ta och mysa lite honom tror jag minsann..

Sov gott!

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar