6 september 2012

Välkommen fredag!

Känns skönt att det är helg även fast denna vecka gått i ett skönt flow. Den där intensiva stressen är inte riktigt här ännu. Men ett tu tre så sitter jag där och vet inte hur jag ska få timmarna på dygnet att räcka till.

Igår hade vi färg o form hela dagen. Inte mina favoritlektioner då jag är den person som tyvärr föddes utan penna i hand..
Men jag gör så gott jag kan och igår skulle vi göra en moodboard på vårat projekt, blev så där med inspiration. Men det blir förhoppningsvis bra till slut:)

Bilden som jag visar idag hittade jag i en modebok på skolan. Den fick mig att falla direkt och det är något sådant jag ska ha över min egensydda brudklänning när det är dags. Den är klassisk och kvinnlig och skulle passa klänningen perfekt!

I eftermiddag tar vi med oss lille Konrad i bilen och drar upp till Hallsberg för kräftskiva i helgen:)
Ska blir riktigt trevligt och känner jag Petterssonssläkten så kan det bli bra med drag under sulorna ;)

Vi hörs i helgen!

Kram på er

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar