23 oktober 2012

Var det bara det?

Idag satte jag fast vaddarna på dräktjackan och blev en aning snopen när jag insåg hur lätt och fort det gick.
Men allt behöver väl falla på plats för att få mojna lite uppe i huvudkontoret;)
Men nu är de i iallfall där de ska vara, ärmarna är ihopsydda, infodringen på plats och skärpet är på gång.
I morgon ska jag sy dit min jumbokrage efter åtskilliga timmar av pikering.
Sedan blir det köp av foder, utskärning av det, sy ihop och sedan stoffera fast.
Har ju egentligen höstlov nästa vecka, men jag känner att jag har en del kvar att göra så det blir skolan några dar iallafall.

Sedan hade jag ett möte med min lärare och vad vi kom fram till återkommer jag inom kort...;)

Nu ska jag åka in till min "mentor" Sandra som är skräddare för att prata lite om praktik och kommande framtidsplaner ;)

Hej hopp!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar