17 november 2012

Nu kan det få bli advent

Idag har jag sytt nya kappor till vardagsrummet. Det blev även nya fina kuddar med lite knappar på oxå fick vår kära stringlampan nya plastband i gult och svart.
Det blev mer en känsla av 50-tal nu tack vare senapsfärgen och det gillar vi!

Igår var jag hos syster. Det blev suschi, vin och påbörjan av hemsidan. Det kommer att bli grymt!

Har ju även bekantat mig med kolkritor. Jag gillar väldigt lite att rita. Vilket är oerhört tråkigt eftersom jag verkligen vill! Men min hjärna kopplas inte med min hund så det känns hopplöst. Men! En klasskamrat till tipsade om kolkritor och det var ett bra tips!
Nu har jag suttit och lekt med kritan och det är faktiskt riktigt kul!
Tror tom jag har skapat min modebild inför detta projekt som vi gör nu. Gött :)

Var inne på stoff och stil idag och kikade runt på vad jag ska ha för tyg och färg till korsett och kjolen. Det lutar åt turkost och svart. Svart spets och svart nylon med svarta prickar på... Så klart!
Grunden ska vara turkossiden och  samma nyans i tyllen. Kommer att bli riktigt snyggt tror jag:)

Nu blir det natten och i morgon står lite blandad på schemat :)

Kram!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar