18 november 2012

En storstädar söndag

Men allt vad det innebär.. För mig så innebär det att möbler förflyttas;) Ja, ni som känner mig tar detta för givet att när man kommer hem till oss så kan det vara någon liten omjustering av möblemanget, men sån är jag och jag älskar känslan av det!
Så igår ställde vi tillbaka köksbordet framför det stora köksfönstret, eftersom kvällsvyn så här års är såå vacker.
Sen blev det lite ny toutch av loungen, men resultatet blev kanon!
Nästa helg ska vi smygstarta igång adventspyntet;)

Älsklingen for iväg för att uträtta ett ärende igår på dagen, då passade jag på att göra lite skoljobb. När han kommer hem så tar han fram denna fina tulpanbukett åt mig. " Nu när det är så fint hemma och nygjort så tänkte jag det skulle passa med lite tulpaner". Kärlek!!

Hemsidan börjar bli mer och mer klar och jag hoppas att jag snart snart kan få bjuda in er till MIN sida :)

Men nu ska jag göra mig i ordning och köra till skolan!

Kram och puss på er!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar