15 november 2012

Torsdag!

Klockan 06.45 var jag på plats på indoorwalking och körde helt slut på mig själv. Tredje träningspasset denna vecka och jag en helt ny rygg. Eller nje, men bättre! Har testat trx för första gången och det är träning! Fasen vad skönt det känns efteråt. Alla kroppens muskler verkligen pulserar och åter igen, min rygg älskar nog det. Den får sig en styrke omgång samt skön stretch efteråt :)

Nog om det. Nu sitter jag hemma vid mitt arbetsbord o ska ta och sy ihop min toile på korsetten och skissa lite på hur den ska se ut. Sen ska jag göra mig klar för jobb och snabbshopping av en ny vinterjacka.
Är såå trött på de jag haft nu i några år.
Säljes på loppisar på fejjan;)

Ikväll blir det film och tacos med bästa mannen i mitt liv :)
I morgon är det åter igen fredag och då mina vänner kommer saiten mikabilly.se få sitt liv :)
Spännande!!
Ha en fin torsdag:)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar