21 januari 2013

Buggkjol!

På torsdag börjar våran buggkurs. Ser verkligen fram emot den. Åtta veckor ska vi dansa, och jag ska lära mig att följa ;)
Vill ju gärna vara den som för, men riktigt så går det ju inte till. Christian kan ju visserligen bugga redan, men tycker det ska bli kul att lära in lite på nytt. Sen får vi se om det blir fortsättning efter denna kursomgång.
Så ikväll har jag suttit och sytt på en kjol som jag tänkte ha på tors:)
Den är fodrad, men gjorde en enklare variant av fodret. Jag fäste det på varsin sida av den vikta linningen och sedan sydde jag en stickning rakt igen som man brukar göra på linningen, i diket.
Kommer att kunna beställas på mikabilly.se

En annan helt fantastisk sak hände idag. Ett måleri ringde i morse och sa att de skulle komma och tapetsera om vårat sovrum, efter begäran;)
Gööööötttt!!! Så nu har vi kikat på tapeter, så på onsdag får ni se resultatet!
Roligt:)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och slappa lite.
Kram på er!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar