5 februari 2013

Inspiration!

                                         

Det är just det här som jag vill att mina underbara kvinnliga kunder ska få upp ögonen på. Vackra klänningar som går att använda till vardags och till fest. Varför klär vi oss inte så här idag? Att bära klänning är ju det snyggaste plagg som finns! Visst, alla håller ju inte med om det, men Ni som gör det, SE HIT!

Jag kommer att lägga in ett antal olika inspirerande bilder på 40 och 50-tals klänningar på mikabilly.se
Sen ska jag börja sy upp, till en början åt mig själv för att visa er hur snygg man kan vara i en 40-tals klänning med fantastiska tyger!
Sen vill jag att mina kunder ska kunna gå in och lägga en beställning på valfri klänning som jag syr upp efter deras personliga mått.
Du får alltså en personlig klänning med snitt från det underbara 40,50-tals modet!
Så i em ska jag börja med ett mönster:)
Håll utkik!

Ha en bra dag!
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar