27 november 2012

To mutch is Never Ever enough!

Det blir mer coctail och crazy än vad jag tänkte ifrån början. Skolan vill att vi går utanför ramarna och sånt brukar ju jag gilla. Så vad är inte bättre tillfälle än under studietid och göra något galet. Eller åtminstone lite mer av allt!
Det sim ska göras nu är att prova in kjolen och korta den. Känns just nu för lång. Är det coctail så ska det vara kort. Sen ska korsetten klippas och jämnas till och bandkantas med svart sidenband. Öljetter ska slås i. Sen är den klar!
Kjolen ska få en infodring upptill och blixtlås. Sen ska den givetvis fodras.
Sen är den faktiskt oxå klar!
Känns fantastiskt skönt att jag kommer vara klar ev redan denna vecka på sin höjd måndag-tisdag.
Då är det jackan som ska avslutas och några få detaljer. Sen ska jag sy julklappar och beställningar :)

Har DU filurat nåt mer på retromaskot? Jag kan garantera att ditt barn kommer att älska den :) Flera som "åååhhhh vad söt" nu när jag satt med på eventet i helgen. Kommer snart upp fler!

Nu ska jag ta värmekudden och ojja mig lite ;)

Sov gott!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar